Naar hoofdinhoud
Yoran Fotografie 0230
  1. Home
  2. Race
  3. Inschrijven bedrijven 2025

Inschrijven bedrijven 2025

Hé krachtpatser. Durf jij de strijd aan? Schrijf je dan nu in voor de Remeha Drakenbootrace voor Bedrijven op zaterdag 21 juni of zondag 22 juni.

Zo werkt de selectieronde

Vorig jaar zaten alle deelnameplekken en tenten binnen no-time vol. De race begon dus al bij de inschrijving. Om overhaaste en onjuiste inschrijvingen te voorkomen, gaan we het dit jaar anders doen. Elk team dat zich uiterlijk vrijdag 6 december 2024 inschrijft, doet mee in de eerste selectieronde. Zo hoeft jouw team alleen maar snel te peddelen!

Na 6 december checken we alle ontvangen inschrijvingen en gaan we puzzelen. Daarbij krijgen voorrang:

  • Bedrijventeams met een sponsorpakket
  • Bedrijventeams die ook met een grote groep relaties naar Drakenpop komen

Vanwege het beperkte aantal plekken en tenten, en alle verschillende opties qua vaar-dagen, tenten hoog/laag/skydeck en overige modules en bestellingen, zal die selectie even wat tijd kosten. Wij streven ernaar om iedereen vóór de kerstvakantie te antwoorden en alle teams hun deelname al dan niet te bevestigen.

Neem dus even de tijd om je inschrijving goed en zorgvuldig te doen, en al jullie wensen en bestellingen zo compleet mogelijk in te sturen!

Sponsorbrochure opvragen

Wil je meer informatie over de verschillende deelname- en sponsorpakketten en de prijzen? Vraag dan hier de brochure op, of neem contact met ons op om de mogelijkheden door te nemen.

Ja, wij willen graag meedoen aan de Remeha Drakenboot Bedrijvenrace!

Contactpersoon

FACTUURGEGEVENS

Als wij een betalingskenmerk dienen te vermelden of wanneer uw factuuradres afwijkt van het postadres, kunt u dat hier aangeven.

DEELNAME BEDRIJVENRACE

Wij doen mee aan de Remeha Drakenboot Bedrijvenrace 
Wij willen graag meevaren in klassement 
  • Let goed op voor welk klassement je jouw team opgeeft! De Open-Klasse wordt dit jaar op de Noord-baan gevaren, de Mix-klasse op de Zuid-baan. Het aantal plekken per klasse wordt op die baancapaciteit afgestemd. Mocht je na je inschrijving nog van klassement willen veranderen, dan is dat dus misschien niet meer mogelijk.
  • In de open klasse maakt het niet uit hoe de verdeling van het aantal mannen/vrouwen is. In de Mix-klasse moeten er minimaal 8 vrouwelijke peddelaars zijn.
  • Bedrijven die op zondag willen meevaren worden niet onderverdeeld in mix/open, de 15 bedrijventeams op zondag vormen dan één eigen klasse.
Op welke dag willen jullie meedoen aan de Bedrijvenrace?  

Op zaterdag zijn er circa 60 plekken bij de Bedrijvenrace, op zondag zijn er circa 15 plekken voor Bedrijventeams en doen er ook buurten en verenigingen mee.

Als de zaterdag/zondag vol zit, wil je dan op de andere dag meedoen? 
Tweede team: als je met 2 teams zou willen meevaren, kun je dat hier alvast aangeven. Op 1 februari kijken we of er nog plekken beschikbaar zijn voor 2e teams.
De mogelijkheden om jouw bedrijf tijdens het Drakenbootfestival te promoten zijn enorm. Kies bijvoorbeeld voor je eigen tent, extra exposure en naamgeving of adverteren.

PROMOTIE

Wij breiden onze deelname uit (optioneel) met promotiepakket(ten)
Commercial LED-schermen: 3 dagen op hele terrein

TENTEN

Type tent (zolang de voorraad strekt), incl. meubilair
Wij gebruiken onze tent op
Tent upgrade

TICKETS & MUNTEN

Geef hier je EXTRA bestellingen alvast door! Tickets/munten die al zijn inbegrepen in jouw pakket tellen we hier automatisch bij op. Eventueel (bij)bestellen van tickets, munten en lunches kan TOT UITERLIJK 1 MEI. Tickets zijn uiteraard enkel (bij) te bestellen zolang ze niet uitverkocht zijn! Voor ticketprijzen en staffelkorting: zie de brochure.

Tickets voor DrakenPop op vrijdag 20 juni


De muntprijs wordt in 2025 vastgesteld.

Mogen deze collega's tijdens het festival ook munten op rekening bijbestellen bij de kassa? Je ontvangt dan na het festival een factuur voor deze bestelde munten. 

Met de consumptiemunten kun je tijdens het festival bij alle Foodtrucks allemaal lekkere lunches, hapjes en maaltijden bestellen. Liever kant en klare lunchpakketten voor het hele team? Deze zijn uitsluitend vooraf te bestellen (tot uiterlijk 1 mei), en tijdens het festival af te halen bij de frietkraam: • 1 wit bolletje met kaas, gemengde sla en tomaat • 1 bruin bolletje met ham, ijsbergsla en komkommer • 1 stuk fruit • 1 mars/snicker

LOGO

Upload hier alvast jullie actuele logo, bij voorkeur als vector-bestand.

INFO PRESENTATOR

125 words left

RUIMTE VOOR OPMERKINGEN

BEVESTIGING

Updates deelname & nieuwsbrief
Ons team is/komt compleet 

N.B. Verzeker je ervan dat je jouw team compleet krijgt, voordat je dit inschrijfformulier invult! Met het inschrijven van je team verbind je je aan het Algemeen Reglement Deelnemers & Huisreglement. Dat houdt ook in dat áls je je team wilt terugtrekken, er annuleringskosten verschuldigd zijn. Tot 1 mei is dat 50% van het inschrijfbedrag, tenthuur, eventueel sponsorbedrag etc. Na 1 mei is annuleren en (gedeeltelijke) restitutie niet meer mogelijk.

Controleer goed of je het formulier juist hebt ingevuld. Op deze inschrijving zijn het Algemeen Reglement Deelnemers, incl. de voorwaarden en kosten bij annulering, en het Huisreglement van toepassing.

Naam

Your browser does not support the Signature field

Team compleet?

Schrijf je team alleen in wanneer je zeker weet dat je team compleet is of komt! Je team inschrijven is namelijk niet vrijblijvend. Wij rekenen op jullie deelname en we moeten andere teams afzeggen zodra de race vol zit. Indien je jullie team niet compleet krijgt of om een andere reden je inschrijving later toch wilt terugtrekken, dan worden er annuleringskosten in rekening gebracht. Zie voor meer info hierover ook de deelnamevoorwaarden.